Mentoring - kadra zarządzająca - testy funkcjonalności

Mentoring dla kadry zarządzającej i opiekunek

Fundacja Malinowy Gest, jako Wielkopolski Lider Akademii Wsparcia, oferuje profesjonalny, bezpłatny program mentoringu, wspierający rozwój opieki nad dziećmi do lat 3. Adresujemy potrzeby żłobków, klubów dziecięcych, opiekunów, dostarczając możliwości podnoszenia standardów opieki i kompetencji zawodowych.

Zapraszamy kadrę zarządzającą z instytucji opieki oraz opiekunów/-ki z Wielkopolski do zapisów na terminy bezpłatnego mentoringu.



Rekomendowana ścieżka mentoringu

Dla kadry zarządzającej

  • sesja diagnozująca (orientacyjnie 1-2h)
  • przegląd (audyt) dokumentów placówki pod względem zgodności ze standardami (5-6h)
  • sesja pracy z raportem z audytu (2h)
  • sesja dodatkowa (uzupełniająca) (1h)

Dla opiekunek

  • sesja diagnozująca (orientacyjnie 1-2h)
  • przegląd (audyt) planu opiekuńczo-wychowawczo-edukacyjnego (OWE) (5-6h)
  • sesja pracy z raportem z audytu (2h)
  • sesja dodatkowa (uzupełniająca) (1h)


Zapisz się na spotkanie z mentorem

Karolina Chwiałkowska

- kadra zarządzająca
- opiekunowie/-ki

Prezeska Fundacji Malinowy Gest, autorka programu „Dzieci Migają”. Od 2011 r. tworzy i rozwija placówki opieki nad dziećmi do lat 3, budując ich jakość od podstaw i wyznaczając standardy w regionie. Ukończyła kursy psychologiczne, jest dogoterapeutką i instruktorką jogi dla dzieci, co pozwala ujmować rozwój dziecka holistycznie – łącząc edukację, emocje i dobrostan. Stawia na innowacyjne podejście, uważność i dostępność, dzięki czemu zapewnia realne wsparcie dla dyrektorów, opiekunów i samorządów, którzy chcą tworzyć miejsca bezpieczne, nowoczesne i przyjazne dzieciom oraz rodzicom.

                       ZAPISY JUŻ NIEDŁUGO!

IMG_8306 1

Monika Lisiecka

- kadra zarządzająca
- opiekunowie/-ki

Ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem w tworzeniu oraz wdrażaniu standardów współpracy, trenerka i coach dla firm oraz organizacji pozarządowych. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, koordynując projekty społeczne oraz innowacyjne, jak również wspierając przedsiębiorstwa społeczne i organizacje w tworzeniu oraz w dostosowaniach strategii i planów rozwoju.

Joanna Jękot-Łaźniak

- kadra zarządzająca


Doktorka przywództwa, coach, trenerka i diagnosta dobrostanu i odporności psychicznej. Autorka narzędzia Lider360 do badania kompetencji liderskich. Fundatorka i prezeska Fundacji Instytut Rozwoju Liderów, Radna w gminie Lipno. Blisko 14-letnie doświadczenie we wsparciu liderów i ich zespołów oraz budowie współpracy międzysektorowej w społecznościach lokalnych.

Prowadzi mentoring w zakresie podnoszenia jakości pracy w placówce, wzmacniania kompetencji i podnoszenia kwalifikacji liderki i zespołu, budowy efektywnej komunikacji w zespole i z rodzicami, budowy współpracy w zespole i w środowisku lokalnym, wsparcia dyrektorek i opiekunek w sytuacjach kryzysowych.
AK2_2

Agnieszka Kucharzewska

- opiekunowie/-ki

Od 23 lat wspiera rozwój małych dzieci jako pedagog oraz oligofrenopedagog. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, założycielka i dyrektorka żłobka „Zielony Domek” od 2009 roku. Tworzy innowacyjne programy edukacyjne i prowadzi warsztaty dla opiekunów. Współtworzyła Fundację SUPERSPRAWNI, działa jako dogo- i hipoterapeutka w Stajni KoniOwiec. Wykładowczyni w Wielkopolskim Samorządowym Centrum Kształcenia Zawodowego. Jej żłobek zdobył certyfikat „Placówka Przyjazna Dzieciom z Zaburzeniami Przetwarzania Sensorycznego”.

Zapewnia wsparcie w rozwoju zawodowym i osobistym, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem i udzielając wskazówek. Pomaga rozwijać umiejętności przywódcze i menedżerskie, zwiększyć zaangażowanie pracowników.

Marek Urbaniak

- kadra zarządzająca
- opiekunowie/-ki

Ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu procedur, opracowań oraz podręczników wdrażających standardy współpracy. Odpowiadał za tworzenie dokumentacji projektowych, prowadzenie analiz i badań w obszarach standardów jakości. Wieloletnia praktyka w pracy projektowej umożliwia skuteczne przygotowanie i wdrożenie opracowanych rozwiązań w instytucjach.

Uwaga: Jeśli nie przystąpiłaś/-eś do udziału w zadaniu publicznym podczas szkolenia/warsztatu, mentor poprosi o wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego. 

W razie pytań na temat mentoringu dodatkowe informacji udzielą Konsultantki pod numerami 539 350 151 lub 539 349 032.

Zadanie pt. „Wielkopolski Lider Akademii Wsparcia” realizowane jest przez oferentów Fundacja Malinowy Gest, Fundacja Perseus, SILOE w ramach projektu: „Akademia Wsparcia – krajowy system wspierania rozwoju opieki wczesnodziecięcej w Polsce – 2024–2026” współfinansowanego ze środków budżetu państwa.

stopka(1) (2)

Zadanie pt. „Wielkopolski Lider Akademii Wsparcia” realizowane jest przez oferentów Fundacja Malinowy Gest, Fundacja Perseus, SILOE w ramach projektu: „Akademia Wsparcia – krajowy system wspierania rozwoju opieki wczesnodziecięcej w Polsce – 2024–2026” współfinansowanego ze środków budżetu państwa.